OBVESTILO

Banka turističnih priložnosti Slovenije je ob svojem drugem rojstnem dnevu prešla v novo spletno okolje, ki skriva vrsto pridobitev:

- enostavnejši pregled vseh vrst pologov (ideje, energije, znanje, novice)
- možnost direktnega povezovanja z drugimi komitenti (več različnih stopenj)
- oddaja prošnje za presojo vaše ideje (izvajajo strokovnjaki inkubatorske mreže)
- možnost avtomatskega sporočanja o novostih

Vabljeni na www.BTPS.si, kjer se nahajajo tudi vsi pologi iz te strani, ki v prihodnje ne bo več ažurirana, saj jo nadomešča novi portal.


BTPS | pologi | english | novice | znanje | izboljšave | sejalec

OBETAVNI POLOGI | Kako gre BTPS?

Prva pomoč za vaše ideje | Pogosta vprašanja (FAQ)

OPOZORILO: Objavljene novice ne izražajo nujno stališča Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS) ali Slovenske turistične organizacije (STO); BTPS in STO ne odgovarjata za pravilnost podatkov, povzetih po drugih virih.

6.8.07

Virusna zabava

Poznate Tupperware ali AMC srečanja, kjer med pripravo hrane na vašem domu lahko kupite kuhinjsko posodo? Pojavil se je nov, še malce drugačen koncep "virusnega marketinga", ki spada v t.i. tryvertising družino. V družbi sorodnikov, prijateljev, sodelavcev lahko namreč preskušate nove proizvode ter tako podjetjem, ki so tovrstne zabave pripravljena podpreti, pomagate pri preverjanju, promociji in prodaji njihovih izdelkov.

Vsaka tovrstna zabava (zanekrat v ZDA) poteka na 1000 domovih hkrati, možno pa si jih je ogledati tudi preko interneta. Če želite zadevo prenesti v Evropo ali imate idejo, kako zabavno nadgradnjo koncepta "od ust do ust" prenesti tudi v turizem, si oglejte www.houseparty.com.

Ni komentarjev: